- 4 Ocak 2021
- Posted by: admin
- Category: Blog
Derneklerde web tasarımı, dernek web sitelerinin bütünsel bir varlık için tasarlanması sürecidir. Tasarım ve faydalar hedef kitleye yöneliktir. Hedef gruba, istenen etkiye ve gerekli kullanıcı etkileşimine bağlı olarak, derneğin faaliyet amacını destekleyen özgün bir tasarım oluşturulur. Genel olarak, web tasarımı ziyaretçilere hangi bilgilerin iletilmesi gerektiğine dayanmaktadır. Bir web sitesinin amacı konseptte tanımlanmıştır. Ek olarak, hedef grup tanımlanır ve sonraki prosedür belirlenir. Genellikle burada, kilometre taşlarının belirlendiği bir program zaten oluşturulur.
Tasarım sadece web sitesinin görsel tasarımı ile ilgili değildir. Çekici görüntülere ek olarak, işlevsellik ve efektler de arzu edilir. Kullanım kolaylığı özel bir rol oynar. Hem grafik hem de teknik tasarım açısından, web sitesi kullanıcısının kendini rahat hissetmesine ve tüm bilgilere kolayca ve erişilebilmesine veya deneyimlenebilmesine özen gösterilmelidir.
Bir web sitesinin görsel tasarımında, web sitesinin kullanımına uygun olacak şekilde yazı tipi, renkler, resimler, metinler, videolar vb. Noktalarda çalışılır. Metinler resim ve videolarla vurgulanabilir ve kullanıcı dostu hale getirilebilir. İçerik anlaşılır ve bilgilendirici olmalıdır.
Web tasarımcısının yaptığı işler çok çeşitlidir. Derneklere web tasarımı hizmeti vererek, web sitelerinin planlanması ve danışmanlığı ile hedef kitle için en uygun konsept ve görselleştirme planlamaktayız. Bu kapsamda sunduğumuz hizmetler;
- Masaüstü ve mobil uyumlu web sitesi tasarlanması tasarımlarının ve konseptlerinin geliştirilmesi
- SEO uyumlu içerikler ile bilgi akışının sağlanması
- HTML, CSS, şablon motorları ve komut dosyası dillerine dayalı içerik yönetim sistemleri, web uygulamaları ve şablonların oluşturulması
- Mobil cihazlar da dahil olmak üzere çeşitli web tarayıcılarında düzgün görüntülenmesi için web sitelerinin kaynak kodunun kontrolü ve optimizasyonu
- Ses ve video içeriğinin oluşturulması ve hazırlanması
- Adobe Photoshop gibi özel grafik programları ile grafik oluşturma (arka plan görüntüleri, infografikler vb.)
Derneklerde Reklam Danışmanlığının Önemi
Yaşadığımız bu çağda geleneksel pek çok yöntem terk edilmiş olup gelişen teknoloji birçok kavramı değiştirmiştir. Reklam danışmanlığı da bu değişimden nasibini almıştır. Reklam danışmanlığı hayatın her alanında gerekli olduğu gibi artık dernekler için de vazgeçilmez bir ihtiyaç halini almıştır. İşte bizler bu noktada sizlere dernekler için reklam danışmanlığı hizmeti sunmaktayız. Peki, bu hizmet neleri kapsamaktadır?
Reklam Danışmanı Neler Yapar?
Derneklerde reklam danışmanı, derneklerin mevcut veya potansiyel kitlesi ile iletişim kurma biçimine odaklanır ve eğilimleri ve hedef bireyleri tespit eder. Dernekler, reklamcılık faaliyetlerini ilerletmede ve iyileştirmeler ile daha başarılı olmada uzmanlıklarını kanıtlamış reklam danışmanları ile iletişime geçip hizmet alırlar.
Reklam danışmanı elindeki bilgilerle, dernek hedeflerine ulaşacak medya akışını oluşturacaktır. Bu süreçte pek çok araç kullanılabilir. Söz gelimi; radyoyu, gazeteyi, dergileri, çevrimiçi reklamları, yerel yayınları, reklam panolarını, sosyal ağ sitelerini ve televizyon seçeneklerini değerlendirecektir. Reklam danışmanı, birden çok medya türünde reklam kullanır ve dernek için planlama oluşturur.
Sizlere Hangi Hizmetleri Sunuyoruz?
Uzman reklam danışmanlarımız, ikna edici piyar teknikleri yoluyla derneğin reklamını yapar. Derneğin yapısına ve amacına dair örnekler ve açıklamalar sunar ve hedef kitle üzerinde en büyük etkiyi yaratmak için reklamların nasıl ve ne kadar süreyle yayınlanması gerektiği konusunda çalışmalar yapar.
Reklam danışmanlarımız, yeni bireyler bulmak ve dernek hizmetlerini yeni bireylere tanıtmak için her türlü ağ oluşturma tekniklerini kullanır. Öte yandan dernek için reklam stratejileri oluşturur ve başarılı reklam kampanyaları geliştirir. Bunun yanı sıra reklam raporları sunarak ve çeşitli reklam seçenekleri geliştirerek ilişkileri sürdürmek için düzenli olarak çalışırlar. Tüm bu hizmetlerin yanı sıra dernek için düzenli reklam kampanyasının maliyet tahminlerini oluşturmak için elektronik tabloları ve diğer sunum programlarını kullanır.